"Vit helg"

Skulle ha en vit helg hade jag tänkt ja.. Det blev ju som det blev, fest två dagar i rad som vanligt.. Mår inte lika dåligt över spegelbilden nu som i fredags natt, kan ju vara för att jag försöker ignorera tankarna. Men sen har två "oberoende" personer kommenterat hur smal jag är den här helgen. Två som inte vet om mina tankar om mig själv. Mådde faktiskt inte lika dåligt efter att ha ätit kvällsmat (två mörka mackor med ost och ett ägg) så sent som halv 10, kom hem från Borås då och var ju tvungen att äta något, för jag var hungrig. Kort och gott, för tillfället känns det bättre, men nu när jag tänker på det och tittar ner ser jag ju hur magen buktar ut alltför mycket.. Nej nu ska jag sluta tänka på det här och kanske gå och lägga mig. Ska jobba i morgon igen.. Sen har jag jobbat 7 dagar i rad och ska jobba på tisdag också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback