PartyParty

Helgen var full av festande. Underbart. Har varit lagom full båda dagarna.
I fredags åkte jag till Borås för att först följa med Evelina på poetry slam junior-tävling. Alla var jätteduktiga och vi orkade se hela tävlingen. Sen gick vi hem till henne och började förfesta lite :) Hennes kompis Pim bjöd oss på förfest, så vi gick dit istället och fortsatte. Sen gick vi till trädgården. Dansade och hade kul, samtidigt som jag smsade med en kille från Göteborg jag pratat en del med. Senare kom han och hämtade mig med sin bil (A)

Sov i Göteborg, åkte hem på förmiddagen, åt och bytte kläder, åkte till Borås. Förfest hos Daniels bögMagnus, sen åkte vi vidare till "min" bögMagnus. Det var bögfest där! :D Fick en ny faghag! Strulade med massa folk ^^ tror jag fick 5-6 hångel den kvällen. Bland annat Janes fästman Peter! Haha, kul hade vi iallafall. Kvällen slutade med att jag fick sova på en madrass hos Jane och Peter :)

Inte varit bakis någon av dagarna, dock mår jag lite dåligt nu för att min mage känns betydligt större, vilket inte vore så förvånande, med tanke på att jag ätit fyllemat två dagar i rad.. Men nu ska jag förhoppningsvis börja träna med Ida när hon har blivit frisk! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback