Duktig våg

Idag var jag nästan deppigare än vanligt när jag vaknade. Tror det håller på att skita sig med pojkvännen, men tror ändå det blir bäst så... Jag kände mig fet och ville därmed inte väga mig, annars brukar jag göra det på torsdagar. En stund efter frukost blev jag sjukt sugen på kladdkaka. Hade inte alla ingredienser hemma, men vi hade iaf marränger och chokladsås, så det fick det bli. Jag tänkte att nu ska jag skita i det här och äta hur mycket onyttigt jag vill, kombinerat med min i övrigt hyfsat sunda kost. Men först ville jag "väga in" mig, före min nya diet. Se hur många kilon jag hade gått upp av den senaste veckans stillasittande. Då visar det sig att jag väger mer än ett halvkilo mindre än för en vecka sen!
I mitten av december förra året hade jag 21,9 i bmi, nu har jag 19,7! :D För runt tre år sen låg jag väl runt 26 (=övervikt). Hur som helst gjorde det här att hela dagen blev bra. Nu, trots att klockan snart är 8, ska jag sätta igång med min kladdkaka :) har jag gått upp till nästa vecka gör det mig faktiskt ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback