Teorin om allts samband

Det händer ganska ofta tycker jag, saker som har ett samband, som sällan inträffar, men när det väl händer händer det mycket. Okej det där lät för komplicerat, får säga mitt exempel istället. Hade fått Silverstein-dvdn och kollade på "behind the scenes" till "smile in your sleep". Där berättade de om att inspirationen till den kom från spelet Cluedo, som jag inte tänkt på på länge, men tycker är väldigt kul. När jag sedan kommer till krogen, träffar Emelie och ser hennes bilder på kameran visar det sig att de har spelat Cluedo på förfesten. Någon mer än mig som tycker att det är skumt? På något sätt vaknade då Cluedo till liv för en stund. Jag känner mig helt flummig, så nu ska jag sluta breda ut mina tankar om det här och ta en av mammas nybakade bullar. Eller först måste jag gå och göra ett visst antal sit ups, men sen blir det bullar och lite annan onyttig kvällsmat. Det är faktiskt helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback