Nej nu...

...ska jag börja blogga igen! Sjukt längesen. Behåller den gamla designen tills vidare, orkar inte ta hand om den nu, även om den inte är särskilt vacker xD
Helgen har varit underbart rolig! Mitt ex flyttade ut förrförra veckan och i fredags fick jag hjälp av Daniel och Oskar att storstäda och möblera iordning. På kvällen blev det fest och Hannes kom med tåget från Stockholm :) Vi hade jätteroligt, och plötsligt vaknade vi upp i sängen vid elvatiden morgonen efter, haha.

Den här bilden beskriver kvällen ganska bra ^^
Den här bilden beskriver kvällen ganska bra ^^. Andreas Thörnvall är fotograf :)
Fotograf: Andreas Thörnvall

Lördagen spenderade vi mestadels i soffan, men hann även visa Hannes Ulricehamn. Trots att vi gick hemifrån 25 minuter innan alla butiker stänger, hann vi genom stan, in på systemet och tillbaka till torget innan stängningsdags klockan två. Det säger en del om hur liten den här staden är. Torgstallet stänger först tre på lördagar, så vi tog en liten lunch där :)
Hannes hjälpte mig att få ordning på mitt cv och skriva personligt brev, så nu har jag satt igång att söka jobb i Stockholm :o Var sjukt sega efter fylleslaget och gick till sängs före elva xD

Började jobba kl sex på söndag kväll, men innan dess hann vi åka en sväng i Tiger - till Gällstad närmare bestämt - där vi, två utfattiga pojkar, dog för att vi inte hade råd med något annat än en lunch :(
Hannes åkte till Daniel i Borås och jag åkte till jobbet.

Morgonen därpå, måndag, åkte jag raka vägen från jobbet i Jönköping till RFSL i Borås, där bland andra Hannes och Daniel befann sig. Hade några trevliga morgontimmar, frukost i gott sällskap och fortsatte vårt fattigmansshoppande utan några större fynd. Hannes köpte dock två halsband till sig själv och diskställ, konservöppnare och hushållspappershållare till mig, tack! :*
Efter pizza med RFSL-gänget bar det av hemåt och - via Sannas famn och röksällskap i Ulricehamn - till Falköping och ett väntande Stockholmståg. Återvände ensam till Ulricehamn, men hade en lugn kväll i min ensamhet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback