Frågor och svar om mitt 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? -  Ajjemen! Åkte på gaykryssning och såg Eurovision live bland annat!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
-  Mitt nyårslöfte var att vara singel hela året. Det sket jag i till slut, men jag höll det tills jag verkligen kände mig redo.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Japp!

4. Dog någon som stod dig nära?
- Hmm, nej inte direkt nära.

5. Vilka länder besökte du?
- Danmark, Norge, Tyskland och Finland

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
-  Hmm, njae... Är väldigt nöjd med livet faktiskt!

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
29 september <3

8. Vad var din största framgång 2010?
- Fick jobb i Stockholm!

9. Största misstaget? -
Hmm, gjorde jag några misstag? Inga minnesvärda iallafall.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
-  Var faktiskt sjuk på riktigt för första gången sen våren 2008, för några veckor sedan. Då var det feber och förkylning, så ändå inte så värst farligt.

11. Bästa köpet?
-  Hmm, antingen den stickade Dolce & Gabbanatröjan, vinglasen eller den trådlösa högtalaren.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
- Alkohol troligtvis. Bortsett från alla vardagliga kostnader som hyra, bil och bensin.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
-  Ohja!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
-  Oskar Linnros - Från och med du, Håkan Hellström - Saknade te havs, Shakira - Waka waka, Yolanda be cool & Dcup - We no speak Americano och troligen en massa andra mainstreamlåtar. 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Gladare skulle jag tro

16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Hmm, inget

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Jobbat, åtminstone under första halvåret.


18. Hur tillbringar du julen?
- Delvis på jobbet, men mestadels hos moster med mammas sida av släkten.

19. Blev du kär i år?
- Ohja <3 Eller det började väl redan i slutet av förra året, men fick växa till sig ordentligt i år.

20. Favoritprogram på TV
- Desperate Housewives, Glee, Cougar Town, Ladies på Östermalm och Välkommen åter.

21. Bästa boken du läste i år?
- Ibland bara måste man

22. Största musikaliska upplevelsen?
- Svårt, så mycket stora grejer. Eurovision, Lady Gaga i Globen eller Arvika.


24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
- Minns inte :(

25. Något du önskade dig men inte fick?
- Minns inte det heller, troligtvis inte, om man bortser från alla "omöjliga" önskningar, som jag inte ens bemödade mig att nämna för de som bad om önskelista.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
- Se detta inlägg :) som visserligen berättar om hela helgen, men där födelsedagen är inkluderad.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Jag kunde fått jobb i Stockholm lite tidigare.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? -
Hmm, går min stil att beskriva?

29. Vad fick dig att må bra?
- Mina vänner, min pojkvän <3

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
- Alltså, fortfarande är nog Zac Efron hetast.

31. Vem saknade du?
- Olika beroende på vilka jag inte träffat på länge.

32. Den bästa nya personen du träffade?
- är nog Hannes

Kommentarer
Postat av: Rosettpojken

have i mentioned att jag älskar dig fett mycket? <3333333333333333333333333333333333333333 ungefär.



förresten är jag glad över att du bröt ditt nyårslöfte och zac efron är inte såå snygg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback