En dag på snöiga vägar

Har idag kört från Jönköping till Stockholm. Med tanke på vädret/väglaget var det inte det bästa att göra idag, men jag överlevde.
Stannade till hos Jakob i Linköping en liten sväng och sen hos Micke i Norrköping. Han fick äran att försöka göra något åt mina ögonbryn! Blev genast mycket bättre, även om han vill ha bort typ hälften av det som är kvar.
När jag kom fram till Stockholm var jag sjukt sugen på glass av någon anledning, mycket konstigt med tanke på vädret, men jag gick iallafall ner till Ica och köpte mig 900ml chokladglass. Frysen var full, så jag fick helt enkelt offra mig och äta upp allt! Räknade dock ut att jag bestigit 30 våningar idag med allt trappspringande. Och då räknar jag bara gångerna jag gått uppåt. Så det kändes på något sätt okej.

I morgon blir det lunch med Kim, fika med Charlotte och sen anställningsintervju. Förhoppningsvis åker Michaa med mig hem till Ulricehamn sen! Och där väntar Oskar <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Bring her home!

Och du, jag saknar dig!

Postat av: Kalle

Sv. Tack för att du la fram din åsikt daniel :D haha

2010-11-26 @ 08:19:11
URL: http://kallelagerstrom.blogg.se/
Postat av: lovisa

godmorgoN:D

2010-11-26 @ 08:32:21
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: R

de blev snygga man får äta glass när man har gått upp för trettio våningar och

fin torsdagskväll <3

2010-11-26 @ 12:16:38
URL: http://livsillusioner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback