Happy Birthday Dad!

Vaknade flera gånger inatt. Till slut, när jag vaknat några gånger sedan det blivit ljust, insåg jag att jag inte skulle få någon morgonpuss. Kollade mobilen och Oskars buss hade blivit sen.
Ytterligare lite senare vaknade jag av att något nummer jag inte kände igen ringde. Orkade inte svara. Numret fanns inte på hitta.se eller eniro och den som ringde lämnade inget meddelande. Irriterande. Men jaja, det var väl inget viktigt då.

Gick upp och diskade, åt frukost bokade anslutningsbuss till kryssningen på torsdag och sökte några jobb i Stockholm.

Far fyller år idag. Sitter därför och jobbar på uppdatering av hemsidan, som en liten present. Ska ner och hälsa på honom senare tänkte jag.

Det är jättefint väder, så egentligen är det syndigt att jag sitter här inne.

Kommentarer
Postat av: oskar

förlåt :( men du fick en sen iallafall. <3

du får krama honom så hjärtligt från mig



och det är iskallt ute.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback