Tisdag, bara

Känns som att det var jättelängesen jag träffade min pojkvän nu. Det har knappt gått 4,5 dygn. Dum familjetradition att åka till Danmark, till ett hus utan internet, med en mobiloperatör som inte har samma priser i Danmark som hemma.
I morgon åker jag ju själv till Danmark, men då är det till andra sidan landet, så det spelar ju ingen roll. Anyway, bort från jobbiga tankar. Vi överlever. Snart är det helg igen och då kommer han hem <3

Igår kändes mer som min födelsedag än mormors, då jag fick flera "paket" av henne. En vattenkokare, som de hade stående hemma utan att använda, och två kokböcker, varav den ena var fyrtiotredje upplagan av Sju sorters kakor, tryckt 1960.
Prislappen var på hela fyra kronor och sjuttiofem öre när det begav sig!
Nu måste jag sova, ska upp fem i morgon :o

Kommentarer
Postat av: ida

även om det är jobbigt så tror jag det är nyttigt att sakna varann ibland!! ha så roligt i Danmark och hoppas vädret blir bättre under dagen!!! kram

Postat av: rosettpojken

alltså jag kommer sååå använda sönder båda kakboken och vattenkokaren ehehehheheheheheheheheheh.



jag saknar dig <3

2010-11-04 @ 16:52:10
URL: http://livsillusioner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback