Tonight we feel alive

Börjar återta mina funderingar på att skaffa en kamera. Nu när man kan få en EOS 500D för 5000 inkl. objektiv kanske man skulle unna sig det. Har varit väldigt fokuserad på Nikon, speciellt D90, men så många som rekommenderar Canon, så kanske får släppa det!?
Hade ju varit lite kul att ha mer än två bilder från dagen liksom, vilket det bara blivit eftersom det inte riktigt blir av att man fotar med iPhonekameran.
Hursomhelst var vi i Jönköping för att träffa Michael och Kalle! Väldigt trevligt med god thaibuffé och en runda på A6. Hoppade även in på MediaMarkt en sväng för att köpa present till Leo, som firade sin födelsedag på kvällen!

I en videokamera

Tyvärr orkade vi inte stanna så länge hos Leo, men hade det väldigt mysigt hemma sen med!


Kolla in min pojkväns blogg (om det nu mot förmodan är någon som följer mig men inte honom) för lite fler och bättre bilder!

Kommentarer
Postat av: rosettpojken

haha bilden <3



lördagen var jättefin (daah jag var ju med dig) och ja, du borde köpa en canon :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback