It should, it should be winter now But my mind's still june

Jag och min "hårdrockare" var i Göteborg igår! Först Chailatte med Evelina, som var hemma och hälsade på i Borås. Sedan åt vi frukost på Egg & Milk i Göteborg. Lite trångt, men mycket gott :)
Lite shopping följde och sedan spenderades stor del av dagen på Liseberg. Avslutningsvis avnjöt vi en god Mongolisk buffé på Bamboo.
Idag har vi mest haft det mysigt hemma, müslipannkakor till frukost och kinamat till lunch/middag ^^. I fredags blev vi förresten bjudna på hemlagad Thaimat! Mycket asiatiskt denna helg alltså.

Kommentarer
Postat av: rosettpojken

hahahahah alltså mitt liv <3 jag ska bara skaffa långt hår och mittbena.



helgen var awesomeness itself!

Postat av: rosettpojken

hahahahah alltså mitt liv <3 jag ska bara skaffa långt hår och mittbena.



helgen var awesomeness itself!

2010-10-10 @ 23:06:00
URL: http://livsillusioner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback