And even in my dreams I wanna be kissing your lips

Full Suss på väg till Paradise :)
Fredagens utgång var rätt bra. Har haft roligare på Paradise, men hade iaf trevligt sällskap :)
Soldis mellan taken
Soldiset spred sig mellan taken. Sista morgonen i Stockholm för den här gången.
Trafikstockning
Fin trafik man skulle ge sig ut i ^^
Höstlig bilfärd
Hösten är fin ibland! 17-19 grader varmt hela vägen mellan Stockholm och Linköping, nercabbat <3
Stannade till hos Jakob i Linköping, hjälpte honom med lite tekniska problem, tog en sväng på Mio och åt på Max :)
Väl hemma mötte Oskar mig <3 Vi åt och åkte till Borås, för att se "I rymden finns inga känslor". Finaste svenska filmen jag sett. Har aldrig gråtit så mycket till någon film innan, kanske var extra sentimental för dagen, men Titanic och Moulin Rouge, släng er i väggen!
Idag åt vi middag hos mamma och pappa :) Potatisgratäng och kyckling, mycket gott! Körde Oskar till kyrkan och åkte till Sim & sporthallen för att fota några tjejer som spelade badminton ^^. Det var ett jobb åt STT, som pappa inte orkade göra.
Hade inget för mig under kvällen, så Oskar tyckte att jag skulle komma till kyrkan, vilket jag gjorde :o Jag har alltså varit på gudstjänst ikväll! Läskigt! Fast lite mysigt :) Iaf fikat efteråt ^^. Jag ska förresten bli bättre på att fota, fast behöver nog en riktig kamera för det.

Kommentarer
Postat av: rosettpojken

haha iihe <3 fin helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback