Gyllne morgon, gyllne morgon

Mitt minne kommer ta livet av mig en vacker dag.
Kanske värt det för att få vackra morgnar som den här.
Vaknade nämligen av att Oskar öppnade dörren till mitt sovrum. Det visade sig att jag igår glömde nyckeln i dörren xD Då var det ju tur att Oskar skulle komma förbi innan vandringen med skolan. Vi tog en kopp te och tiden gick alldeles för fort. Inte ens att titta i biltemakatalogen och läsa en tre veckor gammal STT fick den att gå långsammare, vi försökte verkligen!
Oskar gick till skolan, jag gick en halvmils morgonpromenad innan frukost. Dagen har varit ganska lugn i övrigt, suttit vid datorn lite, tränat, bjudit Sanna på korv stroganoff och avslutat med RFSLs Ungdomscafé, där jag träffade Essa för första gången på typ tre år :o
Måste berätta om de senaste dagarna också! I söndags när jag kom hem från en hel helg på jobbet, hade min nyckelring gått sönder och just hemnyckeln var borta, så jag kom inte in! Tur att man har sina föräldrar i samma stad. Åkte dit, blev bjuden på mat och vin och fick sova i min gamla säng :)

Måndag morgon blev jag väckt av ett telefonsamtal, blev kallad på ännu en arbetsintervju, till ett jobb som spårvagnschaufför xD Fick förresten inte det andra jobbet.
När jag vaknat till lite ringde jag hyresvärden, som var snäll och släppte in mig.
Vad gjorde jag under dagen då? Det kommer jag inte ihåg. På eftermiddagen kom iallafall Oskar. Det var så fint väder så vi passade på att grilla, troligtvis sista gången i år. Grillad fläskfilé, rotfruktsgratäng och sallad. Fint!
Höstens sista grillning på balkongen
På kvällen kollade vi på Glee och åt glass, glassoglee!
Innan kvällens andra avsnitt plockade vi istället fram digestivekex och brieost <3 Nu har vi sett färdigt första säsongen och nästa säsong börjar nästa vecka :D Då även Cougar Town och Desperate Housewives börjar <3
Kanske dags att skaffa sig ett internetabonnemang snart ^^

Kommentarer
Postat av: rosettpojken

du berättade inte att du träffade essa!



och ja du kommer förmodligen dö av ditt minne

och glassoglee <3

Postat av: Johannes Ek

Grattis på födelsedagen.

Ha det bäst Kram Nic

2010-09-18 @ 17:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback