Baby I am tired of running, I have got my clown shoes on me

De färglösa träden är nu det enda som påminner Stockholm om den långdragna vintern. Våren är här på riktigt.
Idag var det International Record Store Day, så jag tog på mig mina clownskor och fick en glimt av herren som sjunger om sina egna.
Carl Norén spelade på Record Hunters.
Lite senare mötte jag upp Kim och såg denna kvinna, som spelade på Bengans. Troligtvis känner typ ingen av er igen henne, men hon heter Kajsa Grytt och pappa introducerade henne för mig med den här låten.
Dagen fortsatte med mat i gräset i Kungsan och en promenad på Djurgården och avslutades med jobb.
Det är ganska skönt att börja efter 6, man hinner med så mycket på dagen då!

Kommentarer
Postat av: Rosettpojken

Ditt liv gör mig avundsjuk.

Postat av: Johanna

Jag såg Carl Norén på Pet Sounds, och han är ju så himlans, himlans bra.

2011-04-18 @ 18:32:43
URL: http://barahimlenserpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback