Have a vision now and then

Ledig dag idag och den har utnyttjats maximalt. Efter morgonpromenad och frukost ritade jag upp lägenhetens planlösning. Dels för att kunna planera lite själv och dels för att ni ska kunna få en liten uppfattning om hur den ser ut.


Garderoben har fyllts på och köksbordet har fått en ny tillfällig plats. Är lite osäker på hur jag ska disponera ytan, så kommer lägga upp ett par förslag så småningom!


Till lunch försökte jag göra klämgrillsmackor av rågkaka. Det gick sådär ^^.


 

Åkte in till stan lite tidigare än planerat och tog en fika på Delikatessingen. De serverar tydligen semlor ända fram till påsk, något alla caféer borde göra.


Åkte vidare till Kim för att färga hans hår, laga mat och se den nyare versionen av Terror på Elm Street. Faktiskt en helt okej remake.


Nu sitter jag på pendeln på väg hem. Nattinatt!


Kommentarer
Postat av: Rosettpojken

Din garderob ser väldigt mysig ut. Där kommer jag att spendera mycket tid.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback