Is life gonna get the best of you?

Jag och Kim tog en vända på Teknikens Värld Live, en liten bilmässa på gamla tryckeriet i Alvik. Diverse bilmärken var representerade, men det var inget jätteintressant. Istället satte vi oss i min bil, cabbade ner och drog iväg på en liten öfärd!

Vi åkte ut på Drottningholm och tog oss en titt på China Slott...

...och självklart Drottningholm slott itself.

En sväng på Ekerö hann vi också med, där vi tog en titt på Ekerö möbler. Självklart en massa designmöbler och inte ens en toaborste kunde man få för under 1500:-!

På vägen därifrån åkte vi genom Apple Bay och åt.

De hade de största pizzorna jag någonsin sett och de godaste jag ätit sedan jag flyttade till Stockholm. Pizzerian vid Nockeby Torg kan alltså rekommenderas starkt!

Kommentarer
Postat av: Rosettpojken

Hahah oj, den var verkligen stor. Xo God ser den också ut att vara, för övrigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback