You swore to listen

Jag håller på att jobba lite med två av mina psykosociala problem. Det ena är bacillskräck. Jag har aldrig direkt sett mig själv som någon med bacillskräck, men när jag tänker efter så försöker jag exempelvis att aldrig ta i offentliga dörrar utan något emellan.


På mitt jobb konfronteras jag dagligen av miljontals bakt erier. I början hade jag handskar, som var så pass tunna att jag kunde arbeta med dem. Jätteskönt att slippa ta i handtagen och folks remsor.


Någon gång i mars tappade jag bort handskarna. Istället använder jag nu tröjärmen när jag håller i handtagen. Remsorna måste jag ta i med mina bara händer. Remsor folk tar i med samma händer de precis hostat i.


När det så småningom blir varmare kan jag inte längre arbeta i långärmad tröja. Jag kommer vara tvungen att  ta i saker. Jag får helt enkelt lära mig.



Mitt andra problem är mitt pannkomplex. Jag har i stort sett lärt mig leva med min kropp, men komplexet för min höga panna är jag inte av med än. Sen jag klippte mig har jag experimenterat lite med håret. Jag kan ju göra så mycket olika frisyrer nu när det är så kort!


Jag tar det i etapper.


Kommentarer
Postat av: Rosettpojken

Alltså blä. Jag kan överrösa dig med handsprit :))))))))))))))))



Förövrigt kan den där bilden vara det snyggaste jag sett.

Postat av: Julia

åh, du har klippt dig så himla snyggt!

2011-04-06 @ 20:16:50
URL: http://cirkulera.blogg.se/
Postat av: Kalle

Sv. Jaa gör det :D

2011-04-07 @ 17:05:18
URL: http://kallelagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback