Back to work

Idag är jag tillräckligt frisk för att jobba igen! Tyvärr "friskskrev" jag mig för sent igår, så jag får vara reserv idag.

Att vara reserv innebär att jag ska sitta i personallokalen hela min arbetstid och vänta på att något oväntat ska hända, exempelvis att någon blir sjuk, så att jag behöver rycka in.

Medan jag väntar ska jag städa våra personalutrymmen, om behov finns av det, vad roligt!
Jag kan iallafall ha med mig datorn, för att fördriva lite tid. Men håll tummarna för att någon blir sjuk, åtminstone framåt kvällen. Att bara sitta 15:00-22:20 känns inte så lockande.

Ska nog kika in på bokrean på vägen!

Kommentarer
Postat av: Rosettpojken

Om man ska ta med sig dator är en laddare ett bra alternativ :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback