Cruel Morning

Morgonen sög verkligen.
Hade svårt att somna av vissa anledningar, så det blev iallafall efter elva. Inte så farligt tänker ni, men:
Klockan ringde halv fem, för att jag skulle iväg och ha praktik.
Kommer ut och det faller liksom slask från himlen. Väldigt blöt snö, på gränsen till regn, som bildar slask så fort det nuddar något.
När jag är på väg ner på perrongen går tåget mot Hagsätra och det är 10 min tills nästa tåg mot centralen går.

Efter dessa tio minuter börjar dock dagen bli bättre. Uppenbarligen har SLs söktjänst goda marginaler, vilket gjorde att jag trots allt hann med mitt anslutande tåg från Ropsten, till Aga, där jag skulle börja.
Fick en trevlig handledare och mitt jobb gör mig glad. Det är något med servicen. Man måste verka glad på jobbet, vilket gör att kroppen till slut tror att den är glad. När det dessutom klarnar upp och solen skiner efter några timmar blir det ännu bättre.

Efter jobbet åkte jag hem, bytte om och gick till bilen. Cabade ner för första gången i år, vilket faktiskt var oväntat skönt, och åkte till Uppsala för att spendera kvällen med älskade Michaa :D

Nu har jag varierat en himla massa mellan presens och imperfekt, men orkar inte ändra. Ska upp fyra i morgon.
Snart kommer ett inlägg om min underbara helg i Ulricehamn, men orkar inte färdigställa det just nu!

Kommentarer
Postat av: Rosettpojken

<3

Postat av: felicia

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig.

PUSS!f

2011-02-10 @ 10:38:38
URL: http://feliciajaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback