2011, välkommen!

Ut med det gamla och in med det nya.

Men jag vill inte bli av med så mycket gammalt och få in så mycket nytt. Men det är klart, en ganska stor förändring kommer ju ske de närmaste veckorna, men inget som inte är planerat.
På lördag flyttar jag till Stockholm och på måndag börjar utbildningen till mitt nya jobb.
Nyårsafton firades i mitt blivande tillfälliga hem och får väl ses som väldigt lyckat.

Startade kvällen med en trerätters middag.
Gratinerad hummer
Oxfilé Provençale
Glace au four

Moët Champagne till fördrink och en himla massa olika sorters bubbel hela kvällen. Det var inte fel!
Jag & Veronika (foto, båda bilderna: Oskar)

Bästa med kvällen var att Veronika och Tom kom, att nyåret firades in med min älskade pojkvän (som naturligtvis delade nyårskyssen med mig) och att Michaa kom förbi en sväng på natten <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter hur fint som helst! Vilken nyårsmeny :) riktigt gott ju.



// Jack

2011-01-04 @ 13:22:41
Postat av: Rosettpojken

middagen var jättegod,

kvällen var fantastisk &

nyårskyssen var underbar.

Postat av: Julia

sv: åh, superbra! fler fina ord åt folket.

2011-01-06 @ 00:21:13
URL: http://cirkulera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback