Åååka pendeltåg

Eller nej, det gör jag inte så mycket, men väl tunnelbana och spårvagn.

Utsikt från tvärbanan
Bilen har varit parkerad en bit bort och jag har inte ens tittat till den på snart fyra dygn. Är det någon som vill ha den, kanske jag kan tänka mig att sälja, bara att höra av sig!

Utbildningen flyter på bra. Träffat nytt trevligt folk och lär mig mycket. Det är otroligt hur mycket man ska kunna för att vara konduktör, långt ifrån att bara kolla biljetter!
I morgon har vi prov, ett prov som leder till spårbehörighet, vilket innebär att vi har rätt att vistas på spåret vid behov.
Strikta regler i arbetet som konduktör!

I måndags provade vi uniform, längtar tills vi får den!
Piké, skjorta, windstopertröja, skaljacka, mössa, slips, skinnhandskar och byxor. Tror jag fick med allt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej vännen, vad är det för bil? jag är ute efter en bra begagnad bil till hyfsat pris men beror ju förstås mycket på vad det är för bil.-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback