Vecka tre var det visst bara!

Veckan har gått bra. Har gjort mina första praktikdagar, men nu känner jag att jag kan det här. Men det är säkert vettigt med tio praktikdagar. Nu har jag bara varit på Saltsjöbanan, så får vi se var jag hamnar nästa vecka.
Igår var jag på fest i Hjulsta. Det blev lite mycket alkohol och jag kommer inte ihåg hur jag kom hem, men jag överlevde.

Nu sitter jag på tåget från Segersäng, där jag tittat på stuga! Den var jättemysig och jag skulle säkert kunna trivas där, men det var lite långt att åka. Dessutom ville han hyra ut den så snart som möjligt och eftersom jag bor gratis i stan till slutet av mars vill jag inte betala hyra för något jag inte använder. Han skulle ringa runt till några andra sökande, men hittar han ingen ringer han igen.
Är på väg till Handen, där Suss bor. Ska titta på P3 Guldgalan!
Nu tänkte jag skrivit om vilka jag hoppades på, men batteriet är snart slut så det hinns inte med >.< Får väl skriva det efteråt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback