Äter semla för mig själv

Ska strax iväg och påbörja min semleprovarvecka, som jag har tänkt ha den här veckan. Jag älskar ju semlor, som ni kanske vet/har märkt, så den här veckan ska jag prova åtminstone 3-4 olika semlor runtom i stan. Dagens semla ska ätas på Thelins Konditori på Sankt Eriksgatan 43. Vinnaren i Vårt Kungsholmens semletest.

Medan jag gottar mig i semlan kan ni få gotta er i att hjälpa mig med att bestämma lite grejer!

Jag ska nu välja bredbandsleverantör till min nya lägenhet och har fått en massa alternativ från hyresvärden.
Det jag undrar mest är om jag behöver 25Mbit/s ner eller om jag klarar mig med 10?

Sen är det också dags att söka sommarsemester. Jag har inte direkt något speciellt planerat över sommaren, förutom Pride såklart, men när ska jag ha semester? Ska söka minst två perioder med minst tio dagars mellanrum.
Tänkte söka fyra veckor över sommaren, så man har en kvar till hösten/vintern.

Måste också, för er som inte såg Gaygalan, tipsa om Ann-Louise Hanssons versioner av Alejandro, Manboy och Dancing on my own.

Kommentarer
Postat av: Rosettpojken

25 är alltid bra.



SEMLEPROVARVECKA var nog det smartaste jag någonsin hört.



Och du får inte missa min födelsedag iår. :((


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback