Likadana hjärnor som redan tänkt på allt innan nånting hänt

Bloggar från terassen!
Vaknade redan tjugo över åtta idag och tänkte att det var lika bra att gå upp, varför inte få lite mer ledig dag liksom!
Tog min halvtimmes morgonpromenad runt i Vasastan, en sväng över på Kungsholmen och tillbaka.

Efter frukost åkte jag ner till källaren för att hämta upp utemöblerna! Himlen är klarblå och solen skiner så fantastiskt att nu var det bannemej dags.
Här sitter jag nu, med lite kladdkaksrester och en kopp te. Funderar på vad i det välfyllda kylskåpet jag ska tillaga till lunch innan jobbet idag.
Blodpudding, ärtsoppa eller risgrynsgröt? ^^

Dessutom är det dags att fylla i semesteransökningspapprena!

Kommentarer
Postat av: Rosettpojken

Åh vad mysigt. Förnbannade väder. ;_:



Jag röstar för risgrynsgröt ehehehhe konstigt nejnej och du ska vara ledig under min födelsedag. :))))))))))))))))))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback