Sovmorgon

Varje morgon är sovmorgon för mig nu för tiden. Jag får alltid sova tills jag vaknar. En av fördelarna med att jobba kväll.

Inatt var jag hemma från jobbet vid två, så idag sov jag till tio i tolv. Ändå har jag några timmar ledig dag innan jag börjar jobba, vilket idag är 16:30.
Jag kan ligga och dra mig i sängen, jag kan ta en halvtimme-timmes morgonpromenad och jag kan äta en lugn frukost med en tidning eller ett gäng bloggar framför mig.

Innan jag börjar jobba idag hade jag tänkt lägga in den rena tvätten i garderoben, skotta terassen lite, så att man snart kan sitta där ute i solskenet och äta frukost(!), köra en maskin disk och laga till några matlådor, efter ett recept jag hittade hos Mrs Lövgren, som blogg.se så snällt tipsade om.

Utsikt från Vanadislunden, som var en del av dagens morgonpromenad.
Stockholm är förbaskat vackert ibland!

Kommentarer
Postat av: julia

haha ja, det gör han. (jag skrev faktiskt iphone först, men kom och tänka på det och suddade ut det, haha.)



åh, stockholm är väldigt fint.

Postat av: Rosettpojken

Jag tycker att terassen kan vara skottad tills på lördag, capishe? :*



Stockholm är fint.

2011-03-06 @ 15:54:00
URL: http://livsillusioner.blogg.se/
Postat av: Skinkpuss

Håller med dig, synd att de är så dyra bara! :)

2011-03-06 @ 22:49:28
URL: http://skinkpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback