You know that I want you

Hit flyttar jag i morgon! Just nu sitter jag på tåget mot Skövde, varifrån jag ska ta mig vidare mot Ulricehamn.
Ganska skönt att åka tåg faktiskt, man får lite tid till att blogga bland annat! De närmaste dagarna är hektiska. Idag ska jag hinna hälsa på Sanna en snabbis innan jag hämtar Oskar och åker hem till honom. I morgon bitti ska vi vara i Ulricehamn halv 6, för att han ska på kongress i Timrå och jag ska packa in grejer i flyttbilen. Sen bär det av mot Järna och min nya lägenhet och det lär bäras hela kvällen. Översta våningen utan hiss. Flytthjälp, någon? Jag bjuder på pizza!

På lördag börjar jag dagen med att skriva högskoleprovet, vilket tar en himla massa timmar. Efter det ska jag till Göran och hämta mina väskor och grejerna jag har haft medan jag bott där, för att halv 7 börja jobba. Jobbar till typ kvart över 1. Sen får jag åka hem och sova i min egna säng!

Nu har vi redan passerat Hallsberg och jag ska ta en liten paus i bloggandet för att äta en medhavd semla och dricka en kopp te. Tänk att man kunde få nytta av termosen man fick från jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback