Veckans drömhem, v. 21

Det här kan vara en av de mest fulländade skapelser jag någonsin sett.
Och till detta, ett nästan lika magnifikt gästhus med två lägenheter.
Och en loglänga, perfekt för exempelvis stora fester.
Som sagt, den här veckan har jag hittat något alldeles magnifikt. Mellan Ystad och Simrishamn, inte långt från havet, ligger detta underverk. Jag gjorde mitt bästa med att gallra bort bilder utan att förstöra helhetsintrycket, men det blev ganska många ändå.

Utropspris: 15 000 000 SEK
Mäklare, tillika bildkälla: Andrea Johansson, Skeppsholmen Fastighetsmäkleri.

Kommentarer
Postat av: Oskar

DANIEL DANIEL JAG VILL BO DÄR.

(Och åh skrivbordsrummet)

Postat av: Hanna

Ohmy, helt fantastiskt ju.

2011-05-28 @ 13:03:18
URL: http://benjaminochjag.blogg.se/
Postat av: Maja

jösses, vad vackert!

2011-05-28 @ 15:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback