Monday, cookies and lasagna

I morse när jag vaknade tog jag min vanliga morgonpromenad, fixade mig lite och gick till mamma och pappa. Min ena lillebror och mormor fyllde år idag (igår fyllde min andra lillebror år). Fastnade där, eftersom de har snabbare uppkoppling ^^. "Lunchade" med mamma vid tre och plötsligt var klockan kvart i fem.
Timmarna spenderades med att kolla efter roliga jobb att söka, hann söka ett, och att hjälpa pappa med att skapa en Facebooksida åt företaget, så in och gilla nu, alla!


Var bjuden till bästa Sanna, på middag! Hon lagade lasagne, som var den godaste jag någonsin ätit! Kom fram till att jag ätit ytterst få hemlagade lasagner, men den här är nog svårslagen.

Kommentarer
Postat av: Sanna

<3 Allt för dig.

Dessutom älskar jag ditt sällskap. Du förstår mina tankar. ;) Vi typiska singlar som failat med det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback