Ullared

Notan hamnade på drygt 2000kr. Jag hade väl tänkt mig runt en tusenlapp ^^. Men så är det väl med Ullared, det är farligt. Man tycker inte man köper så mycket, det går på oväntat mycket och när man kommer hem har man kassarna fulla av en jävla massa skit. Men en hel del användbar skit :)

 En femlitersgryta (äntligen en gryta som är större än 1,2 liter, tänkte att fem skulle bli lagom)
 Potatissticka
 Rivjärn
 Två glöggmuggar i samma modell som de jag hade, fanns nämligen bara fyra kvar i gott skick förra året.
 Shampo/balsam/duschcreme/tvål/tops/bomullspaddar/deo/rakblad/munskölj/tandkräm
 Julklappspapper/etiketter
 Ljus av olika slag
 Jurassic park-trilogin. Brukar komma på mig själv med att vara sugen på att se dem :o
 Julklappar till familjen
 Bakplåtspapper/aluminiumfolie/plastfolie
 Svinto/diskborstar
 Kents senaste skiva - En plats i solen
 Ett komplett bäddset med fyra örngott, två påslakan och ett underlakan
 Lite mat
Rätt nöjd ändå, och hade en jätterolig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback