Nattuppdatering

har tagit ur ena piercingen idag. Nästan exakt ett år sedan jag gjorde den. Trots flera olika metoder att försöka få den att läka har den inte gett sig. De senaste dagarna var den förjävlig och jag bestämde mig för att ge upp. Nu får vi se om det kan läka ihop och om jag gör ett nytt försök.
Har iaf haft en väldigt mysig kväll med Hannes på Söder Mälarstrand, fortsatt i Görans lägenhet, där jag bor för tillfället :) Två sociala pojkar, två liter vin och två politiska block. Nog för att vi tillhör samma block, till och med samma parti, men politiska diskussioner är ändå intressanta! Strax före midnatt tog sig Göran till stationen för att åka till Åre för årsmöte. Det lämnar mig ensam med lägenhet och hund över helgen. Tur att hon är väluppfostrad ^^
I morgon förmiddag, om 9 timmar närmare bestämt, åker jag till Knivsta för att hälsa på Michaa och Katja :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback