Something, you've got something I can't resist

Idag har varit en fin dag. Sov till 20 över 10. Gick morgonpromenad, åt frukost, ringde farmor och blev bjuden på lunch. Pratade lite lägenheter med henne, mestadels om hur sjukt det är att en liten etta kan kosta över en miljon ^^.

När jag kom hem stod världens finaste Oskar på balkongen och väntade. Vi hade en allmänt mysig dag med besök hos Sanna, middag och filmtittande.

Nu tänkte jag att jag skulle ta en liten promenad, mest för att jag känner att jag behöver. Insåg dock att alla mjukisbyxor är nytvättade och fortfarande blöta. Troligtvis är pyjamasbyxor lite kallt att gå i. Så nu har jag tänt ljus, satt igång lite fin musik och ska lägga mig i soffan med en filt över mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback