They tell me to wait so say everything is alright

Ny Design!
Tack Oskar <3 Äntligen är jag av med den hemska mallen!

Helgen
I fredags gjorde jag något så ovanligt som spenderade en kväll ensam! Okej, från typ halv 7. Och pratade i telefon en halvtimme under en promenad. Men annars låg jag i soffan, drack ett glas vin, såg något avsnitt av Skins, säsong 3, dags att se nu! Hur som helst en väldigt lugn kväll.

Lördag morgon sov jag till 20 över 9 och stressade då upp för att städa, diska och tvätta innan klockan elva! Det gick hyfsat och lägenheten var i ordning och nya dörrmattan på plats när mormor och morfar ringde på.

Strax efter kom mamma och mina bröder. Efter fikat åkte jag och hämtade Oskar. Vi gjorde oss iordning för fest och åt god lövbiff med vitlök.
Nu känner jag att jag skriver lite för mycket och festen var awesome. Jag fyllde förresten 22, vilket var anledningen till denna uppståndelse ^^.

Början av festen, då jag fått min outfit av Leo och Jessica!

Söndag var valdag. Alla skriver så hemskt mycket om valet, så det tänker jag låta bli. Dock är det lite nervöst nu. Vi kunde väl fått en borgerlig majoritet så det hade varit färdigt... Fick Oskar med mig som moraliskt stöd, trots våra skilda politiska åsikter, och såhär heta var vi!

Jag och Oskar efter valdeltagandet.

Stockholm
I skrivande stund ligger jag i en soffa i en lägenhet inte alltför långt från Odenplan. Har idag varit på en anställningsintervju som kändes som att den gick riktigt bra. Dock är det en rekryteringsfirma och det är många steg kvar innan jobbet är mitt. Läkarundersökning och psykologitest samt möte med företagets VD.
Runt den tjugonde oktober beräknas jag få ett slutgiltigt besked och får jag jobbet börjar utbildningen den 22 november!

Mitt framtida yrke?

Veckan är ganska oplanerad, så säg till om du vill hitta på något :)

Kommentarer
Postat av: ida

vi ska flytta till lindängsvägen bara.. ja jag o maria som gör utmaningen ihop kom fram till 5km per spinningpass, då ligger vi definitivt i underkant men kan ändå vara trygga med att ha klarat av dom.. snygg design!

Postat av: rosettpojken

varsågod daniel <3



först och främst; din dörrmatta är hur snygg som helst!

andra och främst; lördag&söndag var awesome.

sist och främst; damn vad vi är snygga!

2010-09-21 @ 21:19:30
URL: http://livsillusioner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback