Uttråkad+Orkeslös?

Sitter i lägenheten och är både uttråkad och orkar inte göra någonting, jobbig kombination!

Var ute och åkte en sväng innan för att hämta lite kakelplattor till badrummet som är under renovering, tänkte då passat på att handla lite mat, men det glömde jag!


Jag har en halv sats pannkakssmet färdig i kylen, så den tänkte jag göra idag, men har varken sylt eller grädde. Har inte heller någon frukostmat till i morgon, så handla måste jag ju. Men jag orkar inte ta mig ut en gång till.

---

Nu har jag kollat med Sebastian och Robin vad de vill ha i sina tacosar i helgen, så kan lika gärna storhandla! Har fått rabattkuponger på tre olika matbutiker här i området eftersom jag är hyfsat nyinflyttad, så då kan man ju passa på att utnyttja någon av dem!

Sen blir det pannkakor!
Och då hoppas jag att hantverkarna har lämnat lägenheten för dagen.

Kommentarer
Postat av: Rosettpojken

Jag funderar över om de där tre strecken betyder om du har tagit bort resten av texten eller om du bara ville göra tre bindestreck?



Hursomhelst, jobbigt läge och du borde bli frisk. Eller hoppas att du är sjuk i helgen och smittar ner Robin och Sebastian. Moahhahahahah. :DDDDDDD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback