I listen to our favorite song, playing on the radio

En av de sista bilderna på lägenheten innan den rensades.
Några dagar senare var den tom och städad.
Nu har jag inte haft tid att blogga på några dagar, eller riktigt ordentligt på flera veckor. När man har chansen att spendera sista tiden i Ulricehamn med sin älskling dygnet runt vill man inte sitta vid datorn för mycket. Inte när man inte kommer träffas på 2,5 vecka.

Jag har flyttat. Bytt stad, bytt jobb. Nu är det nästan fem introduktionsveckor och det är mycket nytt varje dag. Schemalagt 8-17, ute i skärgården den här veckan. Jag går upp kvart i sex och kommer hem ungefär kvart i sex. Inte direkt något jag är van vid.

Lägenheten jag för tillfället bor i ska renoveras, vilket jag ska hjälpa till med, men jag ska försöka blogga lite i veckan.

Kommentarer
Postat av: Rosettpojken

alltså det är tomt häär :((((((( fast det är okej, än så länge.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback