I feel forwards as the only way

Denna morgon har jag varit väldigt effektiv vill jag påstå. Efter morgonpromenad och frukost har jag:
 Satt upp en lampa i halltaket (alltid trevligt att se nånting när man kommer hem från jobbet).
 Putsat speglar.
 Diskat.
 Deklarerat.
 Rensat ut papper, som haft något med gamla lägenheten eller förra årets inkomster att göra, ur mitt hemarkiv
 Anmält mig till högskolan.


Nu ska jag ta mig lite lunch, förbereda matlåda, byta om och gå till pendeln mot jobbet.

Kommentarer
Postat av: Rosettpojken

1. Ååååh :DDDD <3

2. Deklarera kan vara det tråkigaste ordet jag vet.

3. Min pojkvän är snygg.

Postat av: ida

ja jag vet vilken utbildning jag hoppas att du kommer in på och väljer :) kram

2011-04-12 @ 22:44:47
URL: http://halsorummet.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag tror du kan gissa vad även jag hoppas på... ;)

2011-04-13 @ 00:00:06
URL: http://randomflata.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback