With my picture in the city lights

En snabb resumé av de senaste dagarna, sedan Oskar åkte i fredags.

Istället för att sitta hemma ensam och deppa ner mig har jag varit ute hela helgen. Fredag - Paradise med Michaa och fem andra flator, Lördag - Pizza och rosé hos Kim och Tanto med honom, Anton och lite annat roligt folk, Söndag - middag och utgång på Patricia med Kim, Anton, Peder och Emil!

Under helgen har jag fått höra "Ain't you my SL-guy from Tvärbanan?" och "Hej! Du jobbar på tvärbanan!". Hej lokalkändis!

Utöver måndagens grymma bakfylla har veckan börjat riktigt bra!
Tisdag: Chefen kommer och frågar om jag är intresserad av att bli fastanställd när min provanställning går ut, självklart!
Tacokväll hos Kim.
Onsdag: Hyresvärden ringer och undrar om jag vill ha en parkering utanför huset, självklart!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Det låter ganska awesome.

Postat av: Hubert

Åh, fota på fota på! Visa gärna, det finns inget vackrare än bilder fotade runt 22-tiden och senare på dygnet. Allting får som ett helt annat ljus.



Dessutom, vegetarian eller inte; den där pizzan såg inte lite god ut!

2011-07-08 @ 23:50:36
URL: http://decipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback