Veckans drömhem, v. 18

Denna vecka har jag hittat en pärla på Söder, som vore perfekt för mig just nu. Att den har tre takterasser i olika vädersträck gör inte saken sämre. En tvåa på Heleneborgsgatan (som är avstängd för genomfartstrafik), mitt emellan Zinkensdamms och Hornstulls tunnelbanestationer. Inte den trendigaste delen av Söder, men utsikten gör det nog överkomligt.

Utropspris: 4 500 000 SEK
Månadsavgift: 2 347 SEK
Mäklare, tillika bildkälla: Björn Schumacher, Skeppsholmen Fastighetsmäkleri.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh vad fint, jag dör lite.

Postat av: Hubert

Jag skulle nog helt seriöst mörda någon för att få ett sådant sovrum.Och kök. Och vardagsrum. Herregud vad snyggt.

2011-05-08 @ 00:48:35
URL: http://decipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback