2006-12-15 Jag må vara fjollhora, men jag är iaf inte lika ful som du!

Lilla Pontus, min första "manliga" date, har blivit uppkäftig. Eller det har han varit ett tag, så igår kände jag för att kommentera hans fula visningsbild på msn. Började med att fråga om han hade håret uppsatt eller om han hade klippt sig. Han hade satt upp det och det var extremt fult. I alla fall så sa jag: "Det var inte snyggt..." vilket gjorde att han fick ryck...

Han: Men titta på ditt kort.. Du ser ut som en våldtagen bäver..
Jag. Hahaha
Han: Snälla någon vad försöker du likna? Pappa var på väg att kissa på sig när han såg dina kort på qx.. Speciellt det när det ser ut som du inte har duschat på 25 år.. Och mina kort är ju mycket snyggare än dina.
Jag: Enligt dig kanske, men är man en egoistisk, bortskämd liten unge, så är man.
Han: Inte enligt mig väldigt många!
Jag: Okej ^^ det var ju kul för din lilla skara
Han: jaa för jag har ju någon som inte vissa andra.. och den är ju inte så speciellt liten.
Jag: Menar du att jag inte har några vänner?
Han: inte många och väldigt fula
Jag: okej? så... du som verkar veta så mycket om mina vänner.. Vilka har jag?
Han: Inga.. Haha
Jag: Hahaha
Han: orak dej ska sova
Jag: lol
Han: FJORTIS! Bye bye se you in my AS
Jag: haha ^^ okej.. Lilla gubben uppkäftig ^^
Han: lilla fjortishoran tror han är så cool medans han är så jävla ful och har så dåligt självförtroende att han skulle kunna knulla vad som hellst.

Sedan loggade han ut..
Jag kanske är lika dum som honom som tycker att jag själv ser bättre ut, men det är upp till er att avgöra. Kan ju inte säga att jag direkt lyssnar på honom, med tanke på att han har ljugit ihop ett liv åt sig själv.. Men han sänker ju helt klart ens självförtroende..
Pontus vs. Jag

/Daniel

Kommentarer
Postat av: vivvi

haha vilken sjuk människa :P

2006-12-15 @ 18:53:56
Postat av: domiino

du är snyggast älsklings plutt =P

2006-12-15 @ 22:20:23
Postat av: Rosettpojken

men gud <333333333333333333333333333333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback