Blää

Kommer hem och ser mig i spegeln. Kommer precis från Pluto, druckit alkohol med massa söt slödryck, fått Daniels kebabrester, som var typ en halv kebabtalrik.. Tidigare idag ätit pizza! Hur som helst, ser mig i spegeln. Ser brösten bukta ut.. Inte på ett snyggt, vältränat sätt.. Det är bröst av fett.. Längre ner, strax under hustaket på t-shirten, börjar magen växa fram, som en gravid-mage! Det börjar bli riktigt illa det här! Mina fettkuddar på ryggen känns som en blandning mellan mina nya kuddar från ikea och en vattensäng.. Visst jag har gått ner ett halvt kilo den senaste veckan och förra veckan var det riktigt nära 70kg igen.. Jag FÅR inte gå över den gränsen igen, vet inte varför men det är en magisk gräns. Där går gränsen till fetma för mig :S Jag vet inte vad jag skulle göra om jag gick upp dit igen.. Kanske ta tag i mina matvanor ordentligt igen! Jag bara slarvar, äter onyttigt, äter sent.. massa choklad.. men det är ju så gott! Innan jag stoppar i mig det tänker jag att det inte gör något, men efteråt, speciellt om jag ser mig i spegeln, ångrar jag mig verkligen! Hur kunde jag! Jag behöver verkligen inte ett gram mer sånt i/på min kropp!
Nä, nu ska jag lägga mig, fast.. nu kom jag på en grej till jag bara måste få ur mig.. Börjar bli lite stressad.. Nu är klockan 3 på natten, jag börjar jobba klockan 10, kan förhoppningsvis gå därifrån relativt tidigt (innan halv 2), för 2 ska jag vara i Torsbo och hämta min kusin, skjutsa in honom till stan, till min farbror. Sen direkt ner till solariet och jobba till 4. Klockan 5 ska vi ha julgodisbak hos Erika. Hade tänkt att det skulle bli en lugn alkoholfri kväll, men pratade med Törnqvist häromdan om att gå ut och då tyckte han att vi skulle gå till rfsl i Borås på lördag och tydligen hade jag sagt att jag skulle med, för nu hade han sagt det till alla andra, så klockan 7 ska jag vara på bussen från Ulricehamn. När och vad jag ska äta vet jag inte.. Kommer väl stoppa i mig en massa pepparkaksedeg och ta med mig en burk pepparkakor på vägen.. Gaah, nej, jag ska inte gå in i väggen! Andas! Nu är det här väldigt jobbigt att läsa, för jag har inte orkat göra några radbrytningar, men skit samma. Nu ska jag sova! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: ida

raring*

2007-12-08 @ 09:17:07
Postat av: Linn

Jag vet att det var tre år sedan du skrev detta inlägget, men det gjorde mig ledsen. Kände igen varje stavelse.



Hoppas du inte känner likadant nu :) och jag vet att jag inte känner dig heller, haha, men du är snygg! Ta åt dig av det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback