Inte arbetslös längre!

Berättade jag att jag fått en ny faghag? Nej det missade jag. I lördags när jag var på bögfest träffade jag en väldigt trevlig tjej som jag pratade en hel del med under kvällen. Hon vill bli min faghag! Detta betyder alltså att jag nu har en alldeles egen faghag! Som visserligen har ganska många fags att haga, men ändå. Var hos henne och kollade på film igårkväll. Såg Scary Movie 4, längesen jag såg den, men den är ju jättebra! Sen bestämde vi att vi ska träffas någon dag längre fram i veckan och ta modellbilder! Hon har ett jättebra rum där man säkert kan ta jättebra bilder! Ska bli jättekul! Så ska vi kolla på alla ?One Missed Call?-filmer på natten och sen kolla på Queer as Folk också!

Ännu mer bra är att jag har fått jobb! Jag kommer typ jobba ihjäl mig. Eller kanske inte men jag kommer liksom jobba 7 dagar i streck, max 2 dagars ledighet emellan. Kommer jobba julafton och nyårsaftons kväll. Har tagit alla tider jag kunde få, utom dagen efter Silversteinkonserten, för dit har jag redan bokat biljetter och jag bara måste se dem! Största problemet att ta tag i nu är att jag måste få tag på en egen bil till nästa fredag, då jag börjar. Nog för att jag har kunnat låna farmors bil innan, men nu måste jag ha bil varje dag, så det enda jag kan göra är att skaffa en egen. Jag vill ha en miljöbil, för jag försöker vara lite snäll mot miljön. Har hittat en fin Volvo V70 Bi-fuel på blocket för 60?000. Ska till banken på onsdag och se hur det funkar med lån och sånt. Även om det inte är direkt säkert att jobba som personlig assistent, med tanke på att jag kan bli av med jobbet om inte brukaren trivs med mig, så är det ju ändå ett jobb och jag har en 90%-ig tjänst som väntar efter nyår. Hoppas att det löser sig så snart som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback