Nu är det slut

Förhållandet mellan mig och Oscar är nu slut. Vet inte vad jag känner riktigt. Vi var båda överrens om att det var bäst och att vi nu kan vara vänner. Han tillbringade helgen här. Tror att det förstörde allt. Innan var jag helt säker på att det här var rätt, men helgen var riktigt jobbig.
Jag är väldigt egoistisk, jag vill kunna träffa någon annan, men vill inte att han ska träffa någon annan, för det skulle kännas för smärtsamt. Antar att det iofs är en ganska normal tanke vid såna här tillfällen..
Ett steg som väntar är vad jag ska göra av alla minnen. Mitt rum är fullt av minnen från honom, en torkad ros, två foton, och massa småsaker. Och starkast just nu är doften i sängen. Ska jag byta sängkläder idag eller passa på att känna hans doft ytterligare en sista gång? Nu sitter jag verkligen här och deppar ihop. Ljuspunkten på min himmel just nu är att jag ska till Stockholm snart! På tisdag troligen, så snart som möjligt vill jag iväg. Vill sova någon annanstans, där det inte finns en massa minnen.


Kommentarer
Postat av: Rosettpojken

du skriver verkligen jättefint.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback