All I want for christmas...

...is YOU, såklart <3
Och jag älskar den här bilden, den speglar den underbara sommaren <3
Semester, massa vänner, massa kul och massa frukostar på balkongen.

Men så händer det ju att folk ber om en önskelista. Men vad ska man önska sig? Alltså, det billigaste av sånt jag kan komma på att jag skulle vilja ha är en systemkamera, men jag vill ju inte ha billigaste modellen...

En stekpanna! Önskar jag mig. En liten, som man kan göra äggröra i på morgonen, vilket jag har börjat göra i min snoppformade lilla stekpanna, som jag fick av Charlotte och Emil i.. födelsedagspresent tror jag det var, för några år sen. Men den är inte av så bra kvalitet och det bränner fast hela tiden.

Men okej, en stekpanna är väl typ vad jag kan önska mig av familjen.
Flyttlådor, julgransfot och julgransmatta är sånt jag behöver nu, nu. Innan jul. Så det skiter ju sig.

Hjälp?

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Jo jag har redan gjort det ganska många gånger och har nog också hamnat på botten ibland! =D

Postat av: Sanna

Jag avskyr önskelistor eftersom de blir så opersonliga men likförbannat måste man ibland ha dem. :P

Jag försöker komma på vad du ska få men jag har inte kommit på något. >.<

2010-12-10 @ 02:54:13
URL: http://www.randomflata.wordpress.com
Postat av: Sanna

JO! Två sekunder efter att jag postade första kommentaren kom jag på det! :D DU SKA FÅ FIN JULKLAPP! Oh, måste fixa snart! <3

2010-12-10 @ 02:55:01
URL: http://www.randomflata.wordpress.com
Postat av: Niklas Hubert Alsten

Åh, du borde verkligen sno med dig skrivmaskinen! Har två stycken, och även om jag inte använder dem speciellt ofta så är de enormt inspirerande (för att inte tala om snygga).

2010-12-12 @ 21:22:22
URL: http://decipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback