Dags för julmust!

Nu börjar julkänslan infinna sig! Har varit hos farmor och griljerat julskinka, lyssnat på julmusik hela kvällen och druckit varm choklad med grädde.

Igår var det 20 minusgrader när jag åkte till jobbet. Inte särskilt trevligt, men ganska vintrigt och julen är ju på vintern!
Har också börjat följa årets julkalender. Svårt att avgöra om den är bra än så länge, men den verkar helt okej :)
I DNs reportage om julkalendrar fanns ett uppslag med rubriken "Minns du 00-talets julkalendrar?". Jag har inte följt en enda av dem. Kanske därför det varit lite si och så med julstämningen de senaste åren tänkte jag och bestämde mig för att se den här!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det kommer aldrig komma en lika bra julkalender som "Mysteriet på Grreveholm" igen. Jag har gett upp hoppet. Funderar på att se "Mysteriet på Greveholm" varje år istället. Vad tror du om det?

Postat av: Rosettpojken

röstar för att vi gör som sanna föreslog.

2010-12-03 @ 09:05:32
URL: http://livsillusioner.blogg.se/
Postat av: Kalle

Sv. Det var det verkligen!!

2010-12-05 @ 22:59:03
URL: http://kallelagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback