#prataomdet, min andra historia

Andra gången jag utsattes för ett sexuellt övergrepp var så sent som nyårsafton 2009-2010.

 

Jag och mitt ex hade bestämt oss för att fira nyår i Stockholm. Vi känner många där och tänkte att någon ska vi väl ändå hitta att fira med. Vi bokade ett billigt hotellrum på Lidingö. Vi drack äkta champagne ur ölglas och jagade fest. Han var nedstämd och när jag väl hittat en att fira med, en för båda bekant, något irriterande typ, föredrog han att stanna på rummet.

 

Jag festade. Minns tolvslaget. Minns en aning av hur han hjälpte mig planka genom spärrarna, trots att jag hade kort. Minns att jag tittar ner på min spya på tunnelbanegolvet.

 

Tydligen har jag somnat på toaletten när vi kommit hem till honom. Jag har sedan mitt i natten spytt ner hela hans säng. Av detta minns jag ingenting.

 

När jag vaknar har jag 20+ centimeter kuk i baken. Han märker att jag vaknar. Börjar röra sig. Jag ligger still. Han mumlar “Jag kanske skulle ha kondom”.

 

Min enda kommentar är “Ehm, ja! Det kanske du borde!” Till saken hör att han är “säkrare sex-informatör”. Han trär på en kondom och fortsätter. Jag ligger kvar, stilla. När han är färdig reser jag mig ur sängen, klär på mig och går.


Kommentarer
Postat av: Rosettpojken

även om jag visste det här så, jag vet inte.

det gör lite ont.

Postat av: Linn

Detta gjorde ont att läsa. Det högg liksom till i bröstet. Men du, du är otroligt stark som vågar berätta om det! Det ska du vara stolt över, och du har något väldigt väldigt fint i den söta pojken som kommenterat ovan :*

2010-12-20 @ 23:41:13
URL: http://tillannanstans.blogg.se/
Postat av: Dennis/Heathcliff

Men Danny då! Jag beundrar att du vågar skriva det här.

2010-12-21 @ 23:09:58
Postat av: Johanna

Men Daniel, du är stark som vågar berätta. Och jag som träffar dig regelbundet hade inte den blekaste aning<3

2010-12-22 @ 00:31:07
Postat av: ida

jag håller med ovanstående talare.. kram vännen

2010-12-22 @ 17:11:25
URL: http://halsorummet.blogg.se/
Postat av: C

Du och jag är väldigt lika. Jag sover visserligen inte över hos någon, men det hör inte till saken. Det är bra att du pratar om det. Och jag får också lov att säga att jag inte heller visste om det. Men ibland blir det så. Man pratar inte om det för att man inte vill veta av reaktionerna. Framför allt inte från dem som man tror kan ta det på ett agressivt sätt eller vad man ska säga. Jag kommer nog inte berätta för Uutela i framtiden.

2010-12-29 @ 10:32:15
URL: http://shortforcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback