Take a trip and fall into the glitter

Nu har jag varit tyst hela helgen! Iallafall på bloggen.

Som bekant (eller det kanske jag inte har berättat, men hursomhelst) bodde Michaa hos mig i veckan, vilket har varit väldigt trevligt! I fredags var vi i Borås. Gick ut med Daniel, Leo, Aron, Sebbe och Gina.
På lördagen åt jag jullunch :)
Och så hade vi lite lätt middag och vinkväll med Sanna och Lena :)

Från igår till idag jobbade jag och nu ska jag ut och shoppa tänkte jag! En tur i Jönköping. Inte världens roligaste stad, men än så länge jobbar jag i den och det finns fler butiker än i Ulricehamn. Har fortfarande några julklappar kvar att införskaffa!
Sen ska jag hem och umgås med min älskling <3

Kommentarer
Postat av: Rosettpojken

HALLÅ DÄR ÄR DEN TRÖJAN JAG VILL HA!

Postat av: Michaa!

Haha! Grymma bilder :D och så sjukt roligt :D <3 Kärlek

2010-12-06 @ 20:32:01
Postat av: Kalle

Sv. Oooh thank you ;D

2010-12-06 @ 21:11:53
URL: http://kallelagerstrom.blogg.se/
Postat av: Sanna

Saknar bild på dig här! <3

För övrigt, den bilden du hade på mig och Lena från pyjamaspartyt (?) vill jag minnas var sjukt snygg. Den vill jag ha. Skicka eller om du lägger upp den så kan jag sno den? SAKNAR DIG!

2010-12-07 @ 01:42:41
URL: http://www.randomflata.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback