The only place you wanna be is underneath my christmas tree

Väldigt fin dag! Vaknade av att Oskar kom in i lägenheten, de hade halvklass på kemin så han hade 1,5 timme att spendera med mig :)
När jag sedan kollade mobilen hade Ida bjudit ut mig till deras nya hus/torp i Rånnaväg, för att gå husesyn och följa med på långpromenad. Fruktansvärt fint väder var det med!
Idag tog vi även in granen! Oskar hjälpte mig att bära in den och sätta å stjärna och ljus. Senare kom Sanna och hjälpte mig med resten av beklädnaden. Kom fram till att jag har lite för lite julgranspynt, och inte sånt jag egentligen vill ha i min gran. Får köpa nytt nästa år om jag har plats för gran då :)
Sanna kom som sagt hit, och senare kom även Kinna-Oskar en sväng. Jag och Sanna slog in julklappar och jag och Oskar gjorde pepparkaksdeg! Oralorgasm! Får se om det finns någon kvar på fredag.

Kommentarer
Postat av: Rosettpojken

jag hoppas verkligen att det finns pepparkaksdeg över till mig!!

Postat av: Kalle

Sv. Nämen tack :D

2010-12-16 @ 19:53:03
URL: http://kallelagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback