If I walk down this hallway tonight

Dagens i-landsproblem: Jag har för mycket mat hemma som behöver ätas upp innan jag åker!

Har saknat Oskar i helgen.
Träffade honom en liten stund i fredags, sen åkte han till Uppsala.

Fredagkvällen var planerad till en vinkväll med Sanna, men Matilda, Linus och Oskar kom också hit lite senare :)
Lördagen spenderadest till stor del i Borås, för Eeva från förbundsstyrelsen kom ner och hälsade på oss i RFSL Ungdom Borås. Pratade lite om hur våra genomsnittliga medlemmar ser ut och om hur vi ska nå ut till fler.
På kvällen tänkte jag och Lina vina lite, men vi blev sugna på utgång, så vi hamnade på Coco Thai, Ulricehamns nya uteställe. Det var väl helt okej, men det är Ulricehamn.
Idag har jag varit jätteseg. Större delen av dagen har jag varit hos mamma och pappa. Hjälpt dem med lite datorgrejer och bara suttit och segat vid min dator ^^.

Åker till Stockholm igen efter jobbet på tisdag. Börjar klockan 9 i morgon bitti och har ännu inte packat. Men det orkar jag inte nu ändå, så jag går till sängs och drömmer om den väntande morgonpussen :)

Kommentarer
Postat av: rosettpojken

allt jag kan tänka på är hur jobbigt det kommer bli när du flyttar.



fin morgonpuss, förresten. <3

Postat av: Kalle

Sv. Ju tidigare desto bättre typ, haha! Skulle mer än gärna ha värme och sol istället för snö/regn och kyla ;)

2010-10-21 @ 23:02:25
URL: http://kallelagerstrom.blogg.se/
Postat av: Kalle

Sv. Haha, jag tror inte precis dem stirrar för jag är snygg...

2010-10-21 @ 23:05:08
URL: http://kallelagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback