Sunday, wake up, give me a cigarette

Dagen har varit oerhört seg, vi vaknade hyfsat sent och efter en segande start på dagen gick vi till Ica för att köpa ingredienser till frukostpannkakor och cupcakes!
Efter frukost, cupcakes och en halv film höll vi på att somna i soffan. La oss i sängen och sov till typ fem, då vi fixade lite middag och sen skulle Oskar åka hem =/
Senare gick jag en sväng till mor och far, mestadels för att hjälpa pappa att installera antivirusprogram på den nyinköpta PCn. Lyckades tyvärr inte motivera min halvsnåle far till att lägga de extra pengarna en mac kostar den här gången.

Diskade, drack te och läste ut Ibland bara måste man, som jag lånat av Oskar. Så fin bok!

Nu tänkte jag testa den lilla kalenderikonen jag hittat bredvid Rubrikrutan. Så ifall nu söndagsinlägget hamnar före fredag och lördag så är det för att vitsen med kalendern inte riktigt funkat.

La märke till det här:

Kommer antagligen inte vara i Stockholm då, men ni som är, var med! Verkar kul!

Kommentarer
Postat av: rosettpojken

haha oj, gud vad kul!



söndagen var jättefin men ack så slö. ahha <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback