Wanna C what's hidin' in my CK briefs

Ja, Swedish House Mafia är rätt bra.

Tur att man är hemma nu med tanke på vädret. Iskallt och snöblandat regn. Säkert glashalt. Jag har fortfarande sommardäck. Bör byta i morgon så att vi kan ta oss levande till och från Jönköping och Trädet på lördag.

Är riktigt trött nu, så det här får bli kortfattat.
Jag fick inte jobbet. Failade på ett av testen och även fast jag fick extremt bra resultat på de andra, kunde han inte godkänna mig.

Dock ringde kvinnan från rekryteringsfirman när jag var på väg hem och undrade om jag var intresserad av att bli konduktör istället! Är jag det?

Kommentarer
Postat av: Nicholas

Ahhh synd att du inte fick ditt jobb. Var det som typ tågvärd?Eller köra tåg fan det vore cool.

Ha D bäst kram Nic.

2010-10-23 @ 23:24:22
Postat av: Hannan

svar: när man skriver SP10N med penna, så ser det ut som SPION. så vi brukar kalla oss själva spioner! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback