This place's about to

Välkommen hem till mig!

Den lilla håla jag flyttat till verkar ha några år på nacken.

Mitt kök också, men visst är det lite charmigt med de tidstypiska detaljerna!?

Köket är också det enda jag någorlunda kommit iordning med.

Gillar att skåpen är så stora. De går liksom ända upp till taket! Nackdelen är att de inte är så djupa. Mina vanliga stora tallrikar får inte plats i det här skåpet, utan får stå i ett annat skåp, bredvid kylen.


Nu sitter jag här och inviger min tekanna, som var ett av fynden när mormor hade varit på loppis i vintras, om ni minns. Ska skriva färdigt det här blogginlägget (vilket typ är nu) och dricka upp mitt te, sen ska jag fortsätta röja! Har inte många lådor kvar, men det som är uppe måste ta vägen någonstans också!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vilken fin tekanna!!!!

Postat av: Rosettpojken

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH <333333333333333333333333333333333

2011-04-05 @ 21:32:49
URL: http://livsillusioner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback